پرتکرارترین سوالات کاربران

خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت، یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت لیوزا بسیار ساده می ‌باشد.

برای خرید از لیوزا پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد‌ نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌ توانید سفارش خود را ثبت‌ نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

در صورت تمایل باید با واحد خدمات پس از فروش لیوزا بررسی نمایید در صورت امکان تغییر به شما اطلاع داده میشود.

 

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش لیوزا تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

 

بله، شما می‌توانید از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت لیوزا و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایید.

 

در حال حاضر این امکان فقط برای کاربران شهر تهران امکان‌پذیر می‌باشد، شما در هنگام تحویل کالا می‌توانید مبلغ سفارش را از طریق پرداخت در دستگاه کارتخوان پیک لیوزا  تسویه نمایید.

 

اگر در شهر تهران هستید در هنگام ثبت سفارش می‌توانید روز و بازه تحویل سفارش خود را طبق جدول مشخص‌شده در سایت لیوزا انتخاب نمایید و سفارش طبق بازه انتخاب شده برای شما ارسال خواهد ‌شد. ارسال سفارش سایر شهر‌ها از طریق پست صورت می‌گیرد که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به پست مشخص می‌شود، سفارش شما طی 2 تا 5 روز کاری پس از تحویل سفارش به پست، به دست شما می‌رسد.

 

خیر، لیوزا یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد و امکان تحویل حضوری به هیچ عنوان وجود‌ ندارد.

 
 

هزینه ارسال سفارش‌ ها در شهر تهران 13000 تومان و هزینه ارسال پستی به سراسر کشور برای پست سفارشی 15000 و برای پست پیشتاز 22500 تومان می‌باشد.

 
 

بله، اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از 250 هزار تومان باشد یا جشنواره ای برای آن برگزار گردد، هزینه ارسال شما رایگان خواهد ‌بود.

 
 
 

وارد سایت لیوزا شوید، در قسمت سفارش های من، میتوانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

 
 
 
 

بله، شما تا 7 روز پس از تحویل کالا با مراجعه به لیست سفارشات میتوانید درخواست بازگشت کالا را ثبت نمایید و پس از آن درخواست شما مورد بررسی قرار میگیرد و از طرف لیوزا به شما اطلاع رسانی میگردد. توجه داشته باشید کالا های آرایشی و بهداشتی در صورت باز و خارج شدن از حالت اولیه، امکان برگشت ندارند.

 
 
 
 
 

برای عودت وجه ابتدا باید شماره کارتی که به نام صاحب حساب کاربری میباشد و با آن پرداخت انجام شده است در اطلاعات خودتان ثبت نموده و سپس واحد خدمات پس از فروش لیوزا تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد ‌شد. در صورت لغو سفارش طی 1 تا 3 روز کاری پول به حساب شما واریز خواهد شد در صورت برگرداندن کالا، 2 تا 5 روز پس از دریافت کالا توسط انبار مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهد ‌شد.

 
 
 
 
 

پاسخ سوالتان را پیدا نکردید؟

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
Click outside to hide the compare bar
مقایسه