0

جارو برقی سطلی بهتره یا خوابیده +بررسی 4 مدل پرفروش

جارو برقی سطلی بهتره یا خوابیده
بازدید 54

جارو برقی سطلی بهتره یا خوابیده؟ کدام را بخرم بهتره؟ جاروبرقی یکی از مهمترین لوازم خانگی برقی است که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است هر روز به آن احتیاج پیدا کنیم. با جارو برقی می توانید براحتی و در کمترین زمان ممکن کثیفی ها را از بین ببرید. همچنین سری های مختلف آن به شما در تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس مانند زیر مبل، زیر تختخواب، گوشه دیوار و مبل کمک می کند. جاروبرقی ها در انواع مختلف خوابیده، سطلی، رباتیک، صنعتی و عصایی در بازار وجود دارند که در این بین مدل های خوابیده و سطلی از محبوبیت و فروش بالاتری برخوردارند. در ادامه سعی داریم تا ضمن بررسی تفاوت جاروبرقی های خوابیده و سطلی 4 مدل پرفروش و باکیفیت آن را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

تفاوت جاروبرقی خوابیده و سطلی

جارو برقی خوابیده و سطلی به عنوان دو تا از محبوب ترین جاروبرقی های موجود در بازار تفاوت هایی با هم دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • طراحی: تنوع جاروبرقی های خوابیده بیشتر از مدل های سطلی می باشد و برای مصارف خانگی و جهیزیه گزینه ای بهتر خواهند بود. همانطور که از نامشان پیداست جاروبرقی خوابیده بصورت افقی و جاروبرقی سطلی بصورت ایستاده یا عمودی طراحی شده اند که می توانید متناسب با سلیقه تان آنها را خریداری کنید.
  • وزن: عمدتا جاروبرقی های سطلی یا ایستاده وزن بیشتر و ابعاد بزرگتری نسبت به مدل های خوابیده دارند. بهتر است در هنگام خرید مدل های چرخ دار و سبک را انتخاب کنید تا برای جابجایی دچار مشکل نشوید.
  • مخزن جاروبرقی: مخزن جاروبرقی های خوابیده بیشتر از نوع کیسه دار است که خود به دو نوع کیسه یکبارمصرف و کیسه دائمی تقسیم می شوند. کیسه های دائمی را می توانید بعد از هر بار تخلیه و شستشو مجددا استفاده کنید. دقت داشته باشید حتما تا قبل از پر شدن ظرفیت، نسبت به تخلیه آن اقدام کنید چراکه با رعایت نکردن همین نکته ممکن است موتور دستگاه دچار سوختگی شود. مخزن جاروبرقی های ایستاده اغلب از نوع مخزن دار و فاقد کیسه می باشد. به گونه ای که کثیفی ها بصورت مستقیم درون محفظه زباله جمع شده و کافیست تا شما آن را به موقع خالی کنید. حُسن این قابلیت این است که دیگر نیاز نیست کیسه را بصورت جداگانه خریداری کنید. جاروبرقی های ایستاده با داشتن مخازن بزرگ و بدون کیسه برای مکان های بزرگ مانند هیئات، حسینیه، رستوران و هتل ها گزینه بهتری می باشند.
  • توان مصرفی: توان مصرفی رابطه مستقیم با قدرت موتور و قدرت مکش دارد و هر اندازه بیشتر باشد توان مصرفی بالاتر خواهد بود. پس هر کدام می توانند توان مصرفی بیشتری داشته باشند.
  • میزان صدا: جاروبرقی های خوابیده بیشتر برای مصارف خانگی طراحی و تولید می شوند و از اینرو میزان صدای کمتری نسبت به مدل های ایستاده دارند. برخی شرکت ها از جمله: میله، فیلیپس، آاگ، بوش و هیتاچی با عایق کردن موتور دستگاه تا حد زیادی صدا را کاهش داده اند. اما اینکه جاروبرقی بیصدا در بازار وجود داشته باشد دروغی بیش نیست چرا که هنوز چنین محصولی تولید نشده است. در نظر داشته باشید بهترین جارو برقی کم صدا مدل های رباتیک و شارژی می باشند که صدای خیلی کمی دارند البته نباید توقع قدرت مکش بالایی از آنها داشته باشید.
  • قیمت: یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید جاروبرقی قیمت آن است. قیمت دستگاه به عواملی از جمله: برند، قدرت مکش، نوع، کیفیت، طراحی و امکانات آن بستگی دارد و برای همین از لحاظ قیمت بسیار متنوع می باشند. قیمت جاروبرقی های سطلی و خوابیده از 3 میلیون تومان شروع و به 60 میلیون تومان ختم می شود که می توانید متناسب با بودجه تان آنها را خریداری کنید.
بهترین جاروبرقی ایستاده و خوابیده

2 تا از بهترین جاروبرقی سطلی

1.جاروبرقی سطلی پارس خزر مدل تورنادو به یک موتور قدرتمند 1200 واتی مجهز شده و مکش خوبی دارد و یکی از بهترین جاروبرقی های سطلی از نظر کیفیت و قیمت است و تا به امروز فروش بالایی را به ثبت رسانده است. جنس بدنه از پلاستیک فشرده و محکم است که طول عمر بالایی دارد. گنجایش مخزن این دستگاه 17 لیتر است و گزینه ای مناسب برای جاروکردن فضاهای بزرگ می باشد. همین ویژگی آن باعث شده تا نیاز به تخلیه زودهنگام آن نداشته باشید ضمن اینکه دیگر نیازی به خرید کیسه نخواهید داشت. پدال آن در دو وضعیت قابل استفاده است و می توانید کثیفی های روی سرامیک و پارکت را به بهترین شکل جارو کنید. یکی از مزایای این محصول موتور پرقدرت و باکیفیت آن است که بدلیل فیلتراسیون حساب شده از گزند خاک و کثیفی در امان بوده و به همین جهت طول عمر بالایی دارد.

2.دومین جاروبرقی سطلی که قرار است به عنوان یکی از بهترین ها به شما معرفی کنیم جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000 است که در حال حاضر در 7 رنگ متنوع و جذاب در بازار موجود می باشد و همین ویژگی باعث شده تا افراد با سلیقه های مختلف آن را خریداری کنند. ابعاد آن 350*300*500 میلی متر است و با وزنی در حدود 6 کیلوگرم و داشتن چرخ در زیر آن کار سختی برای جابجایی نخواهید داشت. قدرت موتور 1400 وات است و از پس جارو کردن گردوغبار و کثیفی های سبک بخوبی بر می آید. گنجایش مخزن 12 لیتر است و نیازی به خریدن کیسه ندارید چون مخزن بصورت باکس محافظت شده وظیفه جمع آوری کثیفی ها را بر عهده دارد و فقط کافیست بعد از هر بار پر شدن آن را خالی کنید. محدوده میزان صدای دستگاه بین 65 تا 70 دسی بل است که برای جاروبرقی با این توان منطقی و قابل تحمل می باشد. گرید مصرف انرژی آن بر روی A می باشد و مصرف برق متوسطی دارد.

2 تا از بهترین جارو برقی خوابیده

1.جاروبرقی پارس خزر مدل توربو  2500WB یکی از بهترین جاروبرقی های خوابیده موجود در بازار است. این محصول از نظر مکش، طراحی، قیمت، کیفیت ساخت و امکانات فوق العاده می باشد و صدای مزاحم کمی ایجاد می کند و در مجموع ارزش خرید بالایی دارد. از مهمترین ویژگی ها و امکانات این دستگاه می توان به: موتور بسیار قدرتمند 2500 واتی با مکش عالی، مجهز شدن به فناوری QUATTRO POWER، داشتن فیلتر هپا برای محافظت از موتور و جلوگیری از خروج گردوغبار، لوله خرطومی با روکش کنفی، دبل فیلتراسیون جهت تصفیه کامل خروجی، نشانگر برای نمایش پر شدن کیسه و گرید مصرف انرژی A اشاره کرد. لازم بذکر است اگر که جاروبرقی پارس خزر را از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز خریداری کنید همراه با گارانتی 2 ساله معتبر شرکتی ارائه می شوند و از لحاظ خدمات پس از فروش جزو بهترین شرکت های داخلی می باشند. در مجموع اگر به دنبال خرید یکی از بهترین جارو برقی ایرانی هستید این مدل می تواند گزینه ای عالی از لحاظ کیفیت و قیمت باشد.

2.جاروبرقی پاکشوما مدل PVC-5015G یکی دیگر از بهترین جاروبرقی های خوابیده ایرانی موجود در بازار است که از نظر طراحی و ظاهر عملکرد خوبی دارد. در ادامه به برخی از ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد. این جاروبرقی از نوع مخزن دار است و دیگر دغدغه خرید و تهیه کیسه یکبار مصرف یا دائمی را نخواهید داشت. مخزن بصورت شفاف و شیشه ای طراحی شده که علاوه بر زیباتر کردن ظاهر این محصول به شما کمک می کند تا سر موقع مخزن را تخلیه کنید. همچنین مخزن براحتی قابل جداسازی و شستشو می باشد. جالب است بدانید پاکشوما اولین شرکت ایرانی می باشد که موفق به تولید جاروبرقی های مخزن دار شده است. گرید مصرف انرژی این مدل A++ است و از این نظر کاملا با برندهای مطرح خارجی مقایسه می شود. فیلتر HEPA12 تا 99درصد از خروج گردوخاک جلوگیری کرده و به دلیل داشتن این فیلتر هوای پاک را به شما هدیه می دهد. از دیگر ویژگی های آن می توان به موتور 2500 واتی، کابل 10 متری، قابلیت فشرده ساز زباله، لوله تلسکوپی و داشتن سری های مختلف اشاره کرد.

بهترین جاروبرقی ایستاده و خوابیده

جمع بندی

امیدواریم این مطلب مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا از بهترین جاروبرقی های سطلی و خوابیده و بررسی تفاوت آنها به سوال “جارو برقی سطلی بهتره یا خوابیده” پاسخ دهیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.