0

12 تا از بهترین نمونه های تزیین قاب گوشی

بازدید 45

گوشی‌های هوشمند امروزه تبدیل به مهم‌ترین وسایل شخصی در زندگی شده‌اند که برای نگهداری و محافظت نیاز به قاب مناسب دارند. اما ممکن است قاب گوشی بعد از مدتی کدر شده و جلوه خود را از دست بدهد. در چنین مواقعی می‌توانید به فکر خرید یک گارد گوشی جدید باشید، البته راه دیگری نیز وجود دارد و آن هم تزیین قاب گوشی است. در صورتی که گارد مطابق با مدل گوشی خود را پیدا نکردید راه‌های بسیار ساده‌ای وجود دارد که با یادگیری آنها می‌توانید قاب گوشی خود را به بهترین وجه تزیین و زیبا نمایید. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از این روش‌های ساده و کارآمد آشنا سازیم.

تزئین قاب گوشی با اسپری رنگ و توری

اسپری رنگ و توری

شما می‌توانید قاب ساده یا کهنه گوشی خود را با استفاده از اسپری رنگ به راحتی تزیین کنید. برای این امر کافیست ابتدا با اسپری به رنگ مشکی قاب را رنگ کنید. بعد از اینکه قاب خشک شد می‌توانید یک توری بر روی آن قرار داده و سپس با اسپری نقره‌ای یا طلایی آن را رنگ کنید. بدین ترتیب قاب گوشی شما جلوه‌ای زیبا و نو پیدا خواهد کرد.

تزئین قاب گوشی با لاک ناخن

لاک ناخن

راهکار بعدی برای تزیین قاب گوشی آیفون بهره‌گیری از لاک ناخن است. شما می‌توانید از لاک‌های مورد نظرتان اکلیلی یا ساده برای تزیین قاب انتخاب کنید. برای این امر کافی است با استفاده از قلم مو طرح‌های مورد نظرتان را به صورت دایره‌ای، ابر و بادی و… بر روی گارد گوشی پیاده نمایید.

استفاده از عکس

شما می‌توانید با استفاده از عکس‌های دو نفره، عکس فرزند، منظره و یا هر عکس دلخواه دیگری قاب گوشی خود را تزیین نمایید. برای این امر می‌توانید عکس خود را به عکاسی برده تا آن را با توجه به سایز قاب گوشی چاپ کند. بعد از آن می‌توانید عکس را در بخش داخلی گوشی قرار داده تا منظره آن از پشت گوشی مشاهده شود. بعد از چسباندن عکس را اتو زده و سپس قاب را داخل ظرف آب سرد قرار دهید. بعد از حدود نیم ساعت آن را درآورده و کاغذهای اضافه را جدا کنید.

رزین

شما می‌توانید با استفاده از رزین قاب گوشی سامسونگ خود را با طرح‌های زیبا و جذابی تزیین کنید. کافی است مقداری رزین، چسب مایع، هاردنر پرهای پلاستیکی، گل خشک، اکلیل و یا دیگر چیزهای مد نظرتان را آماده کنید. ابتدا پر یا گل خشک را در قسمت بیرونی قاب تنظیم کرده و بچسبانید. سپس مخلوط رزین و هاردنر را روی طرح ریخته و بعد از صاف کردن آن با قلم مو، صبر می‌کنیم تا خشک شود. تا پیش از خشک شدن رزین می‌توانید از مقداری اکلیل نیز برای براق شدن قاب استفاده کنید.

نوارهای رنگی

تزیین قاب گوشی با نوارچسب های رنگی نیز جلوه‌ای زیبا به آن می‌دهد. برای این امر می‌توانید نوارهای رنگی رو به صورت عمودی یا افقی برش زده و به قاب چسبانید. بعد از چسباندن نوارها بهتر است با استفاده از یک شی تیز بخش‌های لنز دوربین، اسپیکرها، فلش دوربین و پورت را برش دهید.

اکلیل

اگر به قاب‌های پر زرق و برق علاقه دارید می‌توانید از اکلیل برای تزیین گارد گوشی خود استفاده نمایید. ابتدا سطح بیرونی قاب را چسب زده و سپس اکلیل را در رنگ‌های انتخابی خود بر روی قاب بریزید. حال می‌توانید با استفاده از خلال دندان اکلیل‌ها را طرح داده و پهن نمایید. در مرحله پایانی نیز با کمک اسپری چسب اکلیل‌ها را بر روی قاب تثبیت کرده و اجازه دهید تا به طور کامل خشک شود.

اسپری رنگ

اغلب قاب‌های ژله‌ای و سیلیکونی بعد از مدتی زرد یا سیاه شده و نمای خود را از دست می‌دهند. در چنین مواقعی با استفاده از اسپری رنگ دلخواه خود می‌توانید آنها را رنگ کرده و مجدداً جلوه‌ای زیبا و براق به قاب گوشی هدیه دهید.

رنگ روغن

گارد گوشی را می‌توان با نقاشی رنگ روغن نیز تزیین کرد. تنها کافی است نقاشی انتزاعی یا الگوهای خاصی را بر روی آن بکشید. بعد از خشک شدن رنگ‌ها و متوجه خواهید شد که قاب گوشی شما بسیار زیبا و شیک گردیده است.

رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک از دیگر رنگ‌های مناسب برای تزیین قاب گوشی به شمار می‌آیند. شما می‌توانید از ترکیب رنگ‌های اکریلیک طرح‌های زیبایی بر روی قاب گوشی ایجاد کنید.

تزئین قاب گوشی با ماژیک

ماژیک

برای تزیین قاب گوشی توسط ماژیک بهتر است از ماژیک‌های با سری نازک استفاده کنید تا طرح‌های کشیده شده بر روی قاب ظریف و زیباتر باشند. طرح‌های اسلیمی، نقوش پارچه و ظروف، گل‌های ساده از جمله طرح‌های مناسب برای گارد گوشی محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانید از خط‌کش یا شابلون برای ایجاد طرح مورد نظرتان کمک بگیرید.

نگین یا پولک

استفاده از نگین یا پولک از دیگر گزینه‌های مناسب برای تزیین انواع قاب گوشی به شمار می‌آید.

استیکر و برچسب

شما می‌توانید بعد از رنگ آمیزی قاب از استیکر و برچسب‌ها به منظور تزیینات بیشتر گارد گوشی استفاده کنید.

کلام پایانی

در نظر داشته باشید در مقاله فوق تلاش شده است تا ایده هایی برای تزئین قاب گوشی برای شما تهیه کنیم ولی شما میتوانید از خلاقیت های فردی خود به بهترین حالت ممکن استفاده کنید تا تزئین جذابی برای قاب گوشی خود مهیا کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.