0

بهترین دندانپزشک در شهرک غرب | متخصص دندانپزشکی در تهران

بهترین دندانپزشک در شهرک غرب
بازدید 33

بهترین دندانپزشک در تهران کیست؟

همانطور که می‌دانیم دندان درد به علت آنکه عصب ریشه دندان تحریک می شود، ایجاد شده است. از جمله دردهایی است که تحمل آن به نسبت دردهای دیگر، مشکل است و برای کاهش احساس ناراحتی و همینطور جلوگیری از پوسیدگی بیشتر دندان، باید سریعا به بهترین دندانپزشک مراجعه کرد و درمان را آغاز نمود. در این میان نیز ممکن است با انتخاب اشتباهی در پزشک و مراجعه به کلینیک که تخصص کافی در این زمینه ندارد، شرایط و وضعیت دندان فرد بدتر می‌گردد. در نتیجه بسیار مهم است که در این زمینه بسیار تحقیق کرده و با اطمینان اقدام به درمان کنید. ما در این مقاله سعی داریم بهترین دندانپزشک در شهرک غرب و محله های اطراف در غرب تهران را به شما معرفی کنیم که چه کسانی هستند و مطب آنها چه خصوصیاتی دارد که ما آنها را جزء بهترین دندانپزشکان تهران قرار داده ایم. حال می‌پرسید چه ویژگی‌هایی یک پزشک را به ماهر‌ترین در حوزه کاری خود تبدیل می‌کند؟ این ویژگی‌ها شامل:

تخصص و تجربه: در هنگام جستجو پزشک توجه بسیاری از ما بر تخصص و تجربه پزشک است. بهتر است بدانیم که تجربه یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که نباید از آن غافل شویم. به بیانی دیگر زمانی که یک پزشک تجربه کافی و همچنین تخصص لازم را داشته باشد می‌تواند از بروز عوارض بسیاری پیشگیری کند

توجه به منافع بیمار: در برخی از مواقع ممکن است برخی از درمان‌ها برای یک فردی نیاز نباشد، در نتیجه این وظیفه یک پزشک حاذق است که بر اساس شرایط و منافع بیمار درمان را تجویز کند.

توجه به صحبت‌ بیمار: بهترین دندانپزشکان با حوصله و دقت به شرایط و نگرانی های بیماران گوش می دهند و با آنها ارتباط خوبی برقرار می کنند. به بیانی دیگر ممکن است زمانی که فرد به پزشک مراجعه می‌کند نگرانی و سوالات بسیاری از عارضه به وجود آمده داشته باشد و بخواهد بداند چه درمانی می‌تواند بهترین نتیجه را به فرد بدهد. به طور مثال ممکن است شخصی بین انجام لمینت سرامیکی و یا کامپوزیت دندان دچار تردید باشد. این وظیفه یک پزشک است که به درستی به خواسته بیمار گوش داده و آن را راهنمایی کند.

به روز بودن و استفاده از تکنولوژی روز: دندانپزشک باید با آخرین تکنیک ها و تجهیزات پزشکی آشنا باشد و از آنها در درمان استفاده کند. به بیانی دیگر زمانی که یک پزشک بر مهارت و تکنولوژی روز تسلط دارد این موضوع باعث می‌شود که فرد نتیجه بهتری را از درمان بگیرد. به طور مثال امروزه انجام ایمپلنت دندان در میان بسیاری از افراد که دندان خود را از دست داده‌اند و به دنبال بازگشت دوباره لبخند زیبایی هستند رایج شده است. در نتیجه انتخاب پزشکی حاذق در این زمینه بسیار مهم تلقی می‌شود.

هزینه درمان: بهتر است بدانیم یک پزشک دلسوز بر هزینه‌های دندانپزشکی مراجعه خود اهمیت قائل است و تمام نکات و مبلغ را به فرد قبل از شروع درمان توضیح می‌دهد.


لیست دندانپزشکان در تهران محله شهرک غرب

دکتر علی سجودی خوشابی متخصص ایمپلنت و زیبایی در شهرک غرب، دکتر یاشار محمدزاده متخصص درمان ریشه، دکتر سمیه ابراهیم گل متخصص زیبایی و ایمپلنت، دکتر محمود صفایی متخصص درمان ریشه، دکتر منصور میمندی متخصص جراحی لثه، دکتر احسان ایوبی مهریزی متخصص ارتودنسی، دکتر کیهان قدیمی دندانپزشک عمومی، دکتر محسن پور حقیقی متخصص ترمیمی، دکتر نوشین موسوی دندانپزشک زیبایی از جمله بهترین دندانپزشکان غرب تهران در محله شهرک غرب می باشند.

کلینیک دندانپزشکی خوب در محله دادمان و شهرک غرب تهران

بهتر است بدانیم شناخت ویژگی‌ها اولین قدم است و برای دستیابی به یک دندانپزشک حاذق نیاز است مسیر درستی را نیز انتخاب کنیم. به بیانی دیگر ممکن است بر ویژگی‌ها آگاهی داشته باشیم و با پرس و جو از اطرافیان اقدام به دستیابی به پزشک کنیم. درست است که این مسیر می‌تواند مفید باشد اما در مواقعی نیز می‌تواند باعث سردرگمی فرد شود. برای پیدا کردن یک دندانپزشک با تجربه و تخصص، می توانید این موارد را در نظر بگیرید.

پرس و جو از اطرافیان: همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم پرس و جو از اطرافیان می‌تواند مفید واقع شود اما بهتر است بدانیم که این روش می تواند اولین گام خوبی باشد و نیاز است موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی سوابق و گواهینامه ها: یکی از راه‌های دسترسی به یک پزشک حاذق بررسی سوابق و گواهینامه است. می‌توانید به سایت پزشک مراجعه کنید و سوابق آموزشی، تخصصی و تجربیات آنها را بررسی کنید. بسیار توجه داشته باشید دیدن گواهینامه ها و مدارک معتبر می تواند مفید باشد. همچنین می‌توانید از پزشک خود در این زمینه پرس و جو کنید و در مشاوره‌های اولیه از پزشک خود در مورد آموزش و گواهینامه‌های خود پرس و جو کنید.

بررسی نظرات مراجعان در سایت پزشک: همانطور که پیش‌اشاره کردیم امروزه دسترسی به پزشک راحت‌تر زمان قدیم شده است و افراد می‌توانند با جستجو نام پزشک به نظرات بیماران نیز دسترسی پیدا کنند سایت های معتبر نظرات بیماران در مورد دندانپزشکان را ارائه می دهند. این نظرات می تواند به شما در انتخاب کمک کند.

مشاوره اولیه: قبل از انتخاب نهایی، با چند دندانپزشک مشاوره حضوری داشته باشید. این به شما کمک می کند تا شخصیت و رویکرد آنها را ارزیابی کنید.

در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی: دندانپزشکی که در نزدیکی محل زندگی یا کار شما قرار دارد، می تواند گزینه مناسب تری باشد.

این روش ها به شما کمک می کند تا به یک دندانپزشک با تجربه و تخصص مناسب دسترسی پیدا کنید.

این مقاله را هم مطالعه کنید: لمینت دندان چیست؟ انواع لمینت دندان | قیمت لمینت در سال 1403

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شهرک غرب

در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی عمدتا بیشتر کارهای فوری و اورژانسی که مربوط به درد دندان می باشد و یا کشیدن های فوری دندان و نهایتا بیمارانی که جراحی کاشت دندان یا بازسازی استخوان فک و از این قبیل درمان ها را انجام داده اند، در صورتی که به دندانپزشک معالج خود دسترسی ندارند برای انجام امورات چکاپ و یا دیگر مشکلات این چنینی می توانند به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مراجعه کنند و مشکلات خود را به صورت موقت برطرف کنند تا زمانی که نزد دندانپزشک معالج خود مراجعه کنند و به صورت کامل درمان خودشان را انجام دهند. برخی امور مانند سفید کردن دندان با بلیچینگ و یا جرمگیری دندان نیز در این مراکز انجام می شود. کلینیک دندانپزشکی خیریه علی بن ابی طالب در شهرک غرب همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 و حتی جمعه ها و روزهای تعطیل بین هفته از ساعت 9 الی 13 آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان محترم می باشد.

دندانپزشک خوب در سعادت آباد | شهرک غرب

یک دندانپزشک خوب ، باید هم تخصص علمی داشته باشد ، هم تجربه بالایی داشته باشد تا بتواند بهترین راه حل هارا به مشتری پیشنهاد کند. برخی از ویژگی هایی را برای شما می آوریم که یک دندانپزشک خوب در منطقه غرب (شهرک غرب و سعادت آباد) باید داشته باشد.

• تخصصی کار کند.

• مجهز به جدیدترین تجهیزات باشد.

• دارای تجربه بالا باشد.

• دانش به روز داشته باشد و مدوام در دروه های علمی شرکت کند.

• مراجععین و بیماران با رضایت بالایی داشته باشد.

خصوصیات بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

در بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهرک غرب عمده ترین انواع خدمات مربوط به رفع مشکلات لثه و دندان است که درد دندان، پوسیدگی و شکستگی علت های این درمان ها می باشد. در اینجا اصلی ترین گزینه های درمانی و ترمیمی را ذکر خواهیم کرد.

معاینات دندانپزشکی در بهترین مطب دندانپزشکی در شهرک غرب

عموما جهت جلوگیری از ایجاد بیماری های دهان و دندان بالاخص در کودکان و خردسالان در هر دو سال یکبار باید به بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهرک غرب و یا بهترین مطب دندانپزشکی در شهرک غرب مراجعه نمود. در زمان معاینه، پزشک با پرسیدن سوالات و از ظاهر دندان با آینه و پروب یا عکس برداری متوجه مشکل پوسیدگی، مشکل در لثه و غیره می شود. برخی مواقع امکان دارد مشکل دندان براحتی با معاینه مشخص نشود که با عکس برداری مشکل تشخیص داده خواهد شد.

جرم گیری و تمیز کردن دندان

با جرم گیری رسوبات و جرم های دندان حذف خواهد شد و این جرم ها باعث زرد شدن و ناخوشایند شدن ظاهر دندان خواهد شد.

پرکردن سوراخ و شکاف بین دندان ها

در این روش فاصله های بین دندان ها پر می شود و با استفاده از سیلانت دندان را می پوشانند تا از پوسیدگی حفظ شود. سیلانت مایعی بوده که به عنوان ماده ای مقاوم پلاستیکی روی دندان ها قرار می گیرد. لذا این ماده از رسوبات بر روی دندان و درنتیجه پوسیدگی پیشگیری می کند و مناسب دندان کودکان است.

پرکردن دندان با بهترین دندانپزشک در شهرک غرب

در صورتی که دندان دچار پوسیدگی شود در بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهرک غرب با پرکردن، این مشکل را برطرف می کنند. برای این منظور از مته و ابزارهای دیگر استفاده می شود. برای پر کردن دندان بسته به شکل، اندازه و محل دندان از مواد مختلفی استفاده خواهد شد. مثلا در دندان جلو از مواد سفید رنگ استفاده می شود.

عصب کشی دندان در بهترین مطب دندانپزشکی در شهرک غرب

عصب کشی یا درمان ریشه دندان روشی است که با آن پرکردن را جایگزین پالپ آسیب دیده می کنند. پالپ یا عصب دندان بافت ظریفی است که حس، مواد مغذی و اکسیژن را به دندان می رساند. در جای خالی دندان، این بافت به همراه اعصاب و عروق خونی قراردارد. ضربات و پوسیدگی های زیاد باعث آسیب به پالپ و عفونی شدن آن خواهد شد. طی عصب کشی، عصب مشکل دار را خارج نموده و بعد از تمیز کردن کانال ریشه و شکل دادن و خشک کردن آن، مواد پرکننده را تا انتها داخلش میریزند.

دندان درد و کشیدن دندان در شهرک غرب

در صورتی که پوسیدگی دندان و عفونت آن به حدی زیاد است باید کشیده شود. برخی مواقع این پوسیدگی آنقدر زیاد بوده یا طرز قرارگیری ریشه به گونه ای است که دندان را نمی توان براحتی کشید و باید لثه را جراحی کرد.

باندینگ دندان جهت ترمیم در بهترین کلینیک دندانپزشکی شهرک غرب

بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهرک غرب جهت ترمیم دندان از باندینگ استفاده می کند. باندینگ در دندان های بریده شده، تغییر رنگ داده شده، شکاف خورده و تغییر شکل یافته بکار می رود. در این روش از پرکننده رزینی سفید استفاده می شود.

روکش دندان جهت ترمیم در بهترین مطب دندانپزشکی در شهرک غرب

روکش پوششی نازک از پرسلن یا رزین است که کارکرد دائمی دارد. شاید لازم باشد ظاهر و شکل دندان را تغییر داد تا فضای کافی برای روکش باقی بماند.

تاج گذاشتن روی دندان در شهرک غرب

در این روش کلاهکی بر روی دندان قرار داده می شود تا ظاهر نامتعادل دندان که بر اثر آسیب ایجاد شده، ترمیم شود. کلاهک ها به صورت دائمی کار گذاشته می شوند و با پوشاندن کل دندان با روکش هایی از جنس فلز، سرامیکی یا ترکیب آنها دندان مستحکم خواهد شد.

بریج دندان در بهترین دندانپزشک در شهرک غرب

بریج دندان زمانی استفاده می شود که چند دندان از دست رفته یا فاصله بین آنها افتاده است.

نصب محافظ های دهان و دندان

محافظ دندان با پوشاندن لثه و دندان آنها را از آسیب حفظ می کند.

ایمپلنت های دندانی در بهترین مطب دندانپزشکی در شهرک غرب

ایمپلنت جای دندان از دست رفته را می گیرد و ساختار آن از تیتانیوم و به شکل دستگاه پیچی شکل است. در بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهرک غرب ایمپلنت در فک با جراحی ثابت می شود و دندان مصنوعی یا پرتز نیز بر روی آن نصب خواهد شد.

بهترین ارتودنسی دندان در شهرک غرب

ارتودنسی ناهنجاری های دندان و فک را درمان می کند که قبل از اجرای آن باید دندان عقل و اضافی یا پوسیده کشیده شود و دندان معیوب پر شود. همچنین عصب کشی دندان معیوب، جرم گیری، درمان عفونت و جراحی نیز ممکن است پیش از ارتودنسی لازم باشد.

پیوند لثه

جهت اصلاح خطوط لثه، تغییر شکل لثه و رفع عقب رفتگی آنها لازم است.

فلوراید تراپی

فلوراید تراپی جهت قوی کردن دندان و جلوگیری از سوراخ شدن آن استفاده می شود. زیرا محافظ مینای دندان بوده و از بروز عفونت نیز جلوگیری خواهد نمود.

جراحی فک

برخی مواقع جهت صاف کردن فک لازم است آن را جراحی کنند که طی جراحی استخوان فک را جابجا می کنند.

مینای دندان

در صورت از بین رفتن مینای دندان ظاهر و زیبایی آن دچار آسیب می شود. لذا در بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهرک غرب با میناکاری دندان، ظاهر آن را ترمیم می کنند.

اوردنچر دندان

اوردنچر دندان یا کاشت دندان جایگزین دندان از دست رفته خواهد شد. در این روش ایمپلنت های دندانی را با پروتز به صورت ترکیبی بکار می برند.

کامپوزیت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهرک غرب

با کامپوزیت ساختار دندان از دست رفته بهبود پیدا می کند.

وایتینگ یا سفید کردن دندان

با وایتینگ دندان، دندان های زرد، سیاه و لکه سفید می شود.

باندینگ دندان

با باندینگ، دندان لکه دار، شکسته و بریده شده ترمیم خواهد شد.

کرادینگ دندان در بهترین دندانپزشک در شهرک غرب

با کرادینگ دندان ها یکدست و منظم خواهند شد.

منبع : سایت دکتر سمیه ابراهیم گل

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.