0

بهترین لپ تاپ سیم کارت خور بازار +معرفی 10 مدل عالی

لپ تاپ سیم کارت خور
بازدید 38

اگر شما هم دوست دارید لپ تاپی خریداری کنید که بدون نیاز به وایفا یا داده همراه گوشی، از اینترنت آن استفاده کنید، قطعا لپ تاپ سیم کارت خور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این لپ تاپ طوری طراحی شده که شما با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، می توانید به اینترنت سیم کارت متصل شده و از داده های همراه آن کمک بگیرید. اما با وجود مدل های مختلف این مدل لپ تاپ، بهترین لپ تاپ سیم کارت خور بازار کدام است؟ کدام مدل لپ تاپ سیم کارت خور ارزش خرید دارد؟ برای خرید انواع لپ تاپ سیم کارت خور از کجا اقدام کنیم؟

لپ تاپ سیم کارت خور برای چه کسانی مناسب است؟

لپ تاپ های سیم کارت خور معمولا لپ تاپ های سبک و اولترابوک های نازکی هستند که در بین تبلت های ویندوزی استوک و لپ تاپ های تاشو 360 درجه بیشتر یافت می شوند. این مدل لپ تاپ با هدف دسترسی آسان تر به اینترنت در مسافرت و خارج از شهر طراحی شده است. از این رو برای کسانیکه زیاد مسافرت می روند یا به دلیل شرایط زندگی و کاری خود، زمان زیادی را خارج از منزل هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. اما این مدل لپ تاپ علاوه بر این افراد برای کسانیکه دوست ندارند از داده های همراه گوشی زیاد استفاده کنند نیز مناسب است.

دقت داشته باشید استفاده از داده همراه گوشی باعث مصرف زیاد شارژ و درگیر شدن باتری آن خواهد شد. از این رو کسانیکه از گوشی همراه خود زیاد استفاده می کنند، می توانند به جای داده گوشی از داده همراه سیم کارت قرار گرفته بر روی لپ تاپ کمک بگیرند. اما عده ای از افراد هم معتقد هستند که گوشی همراه در زمان کار یا تحقیقات مهم، باعث هواس پرتی می شود، از این رو ترجیح می دهند که گوشی به همراه نداشته باشند و به جای آن از داده همراه لپ تاپ سیم کارت خور کمک بگیرند. علاوه بر این افراد، کسانی هم هستند که صرفا لپ تاپ سیم کارت خور را به دلیل داشتن امکانات بیشتر دوست دارند. جزو هر کدام از این دسته ها هستید، لازم است بهترین مدل های لپ تاپ سیم کارت خور را بشناسید. وبسایت ویدئو گیمر در مقاله ای با عنوان بهترین لپ تاپ سیم کارت خور 2024 لیستی از محبوب ترین و بهترین لپ تاپ های با قابلیت سیم کارت را ارائه داده است که برای مطالعه آن می توانید اینجا کلیک کنید. از آنجا که ما علاوه بر مدل های آکبند، مدل های استوک هم معرفی کرده ایم، در ادامه جامع ترین لیست بهترین لپ تاپ های سیم کارت خور را خواهید داشت. 

بهترین لپ تاپ تاپ سیم کارت خور بازار کدام است؟

در حال حاضر برندهای زیادی در بازار، لپ تاپ سیم کارت خور تولید کرده اند. در این بین لپ تاپ سرفیس مایکروسافت، لپ تاپ های اچ پی الیت بوک ، لپ تاپ های دل ، لپ تاپ های لنوو 360 درجه در راس قرار گرفته اند. در ادامه به معرفی بهترین و پرفروش ترین مدل های لپ تاپ سیم کارت خور می پردازیم.

لپ تاپ سیم کارت خور سرفیس مایکروسافت

برند مایکروسافت یکی از پیشتازان تولید لپ تاپ های سیم کارت خور است. این شرکت اولین مدل سیم کارت خور خود را با نام سرفیس پرو 5 روانه بازار کرد. هنوز هم سرفیس پرو 5 سیم کارت خور به صورت استوک به فروش می رسد. بعد از موفقیت آمیز بودن این مدل، مایکروسافت قابلیت ساپورت سیم کارت را در سرفیس پرو 7 ، سرفیس گو 2 و سرفیس پرو 7 پلاس ، سرفیس پرو ایکس هم تعبیه کرد. از این رو در حال حاضر تعداد زیادی از سرفیس های این شرکت قابلیت سیم کارت خور دارند. اگر لپ تاپ استوک قیمت مناسب می خواهید می توانید سرفیس گو 2 مایکروسافت که یک لپ تاپ تبلت شو 10 اینچی است را تهیه کنید که رنج قیمت مدل های استوک آن بین 10 تا 15 میلیون تومان است.

اگر بودجه بین 15 تا 20 میلیون تومان دارید، سرفیس پرو 5 سیم کارت خور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اما اگر می توانید بودجه بیشتری برای خرید لپ تاپ سیم کارت خور صرف کنید، سرفیس پرو 7 استوک ، سرفیس پرو 7 پلاس و سرفیس پرو ایکس انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

لپ تاپ سیم کارت خور اچ پی

در بین مدل های مختلف استوک و آکبند لپ تاپ اچ پی هم ، لپ تاپ های سیم کارت خور خوبی وجود دارد. محبوب ترین مدل های تبلت شو سیم کارت این شرکت لپ تاپ های اچ پی الیت بوک ایکس 2 هستند که در مدل های G2 تا G9 تولید شده اند. سری های استوک نسل 8 اچ پی الیت بوک X2 G4 محبوب ترین لپ تاپ های سیم کارت خور اچ پی زیر 20 میلیون تومان هستند. مدل های 360 درجه سری الیت بوک هم لپ تاپ های سیم کارت خور خوبی هستند. اگر می توانید برای خرید لپ تاپ سیم کارت خور آکبند هزینه کنید، الیت بوک G9 انتخاب بسیار خوبی است.

لپ تاپ اچ پی الیت بوک ایکس 2 سیم کارت خور

اما محبوب ترین مدل لپ تاپ اچ پی سیم کارت خور Elite Dragonfly G3  است که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردش، یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های این برند به حساب می آید.

لپ تاپ های سیم کارت خور مارک دل

برند دل هم مدل هیا لپ تاپ سیم کارت خور عالی دارد. خوبی مدل های این برند، بدنه و سخت افزار بسیار باکیفیت آن است. در بین مدل های تبلت شو مارک دل مدل 7210 یکی از بهترین لپ تاپ های سیم کارت خور استوک است که با پردازنده نسل 10 و مشخصات عالی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. لپ تاپ دل مدل Latitude 9420 یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های سیم کارت خور این برند است که شما می توانید با خیال راحت آن را تهیه کنید.

لپ تاپ سیم کارت خور سامسونگ

برند سامسونگ هم یک مدل بسیار بی نظیر دارد که 5G بوده و به شما یک اینترنت بسیار پرسرعت را هدیه می دهد. Samsung Galaxy Book Go 5G پرفروش ترین مدل سیم کارت خور برند سامسونگ است. سرعت اینترنت بالا این مدل و طراحی منحصر به فرد آن، باعث افزایش فروش این لپ تاپ در بین سایر مدل ها شده است.

لپ تاپ سیم کارت خور لنوو

بین لپ تاپ های برند لنوو هم چند مدل لپ تاپ سیم کارت خور بسیار خوب و با کیفیت وجود دارد. اگر لپ تاپ آکبند می خواهید ThinkPad X1 Carbon Gen 10 و ThinkPad X1 Extreme Gen 5 دو گزینه سیم کارت خور بسیار خوب هستند. اما اگر قصد دارید با کمترین هزینه صاحب لپ تاپ سیم کارت خور شوید، لنوو thinkad yoga x1 گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

قیمت لپ تاپ های سیم کارت خور چطور است؟

در حال حاضر بهترین لپ تاپ سیم کارت خور بازار در بین مدل های آکبند قیمت های مختلفی دارد. مشخصات لپ تاپ ، طراحی ، وزن ، ابعاد و برند لپ تاپ بر قیمت آن تاثیر می گذارد. در لپ تاپ های استوک سیم کارت خور علاوه بر موارد گفته شده میزان سلامت ظاهری و فنی دستگاه یعنی گرید دستگاه هم بر قیمت گذاری آن تاثیرگذار است. در حال حاضر لپ تاپ سیم کارت خور آکبند در رنج قیمت 30 الی 100 میلیون تومان و لپ تاپ استوک سیم کارت خور در رنج قیمت 10 الی 50 میلیون تومان موجود است. شما می توانید با توجه به بودجه خود برای خرید مدل های مختلف اقدام کنید.

بهترین لپ تاپ سیم کارت خور را از کجا بخریم؟

برای خرید لپ تاپ سیم کارت خور به صورت آنلاین و حضوری می توانید اقدام کنید. فروشگاه های حضوری به شما امکان می دهند که دستگاه را از نزدیک ببینید و بعد خریداری کنید. اما مساله این است که هر فروشگاه فقط تعداد محدودی لپ تاپ سیم کارت خور دارد. از این رو حق انتخاب شما کم است. اما در فروشگاه های اینترنتی شما حق انتخاب بسیار زیادی دارید و می توانید از بین بی نهایت مدل ، بهترین لپ تاپ سیم کارت خور بازار را سفارش دهید. در حال حاضر فروشگاه ژینال به به عنوان مرجع خرید لپ تاپ های سیم کارت خور آکبند و استوک شناخته می شود. شما می توانید با مشاورین این فروشگاه تماس گرفته و ضمن دریافت یک مشاوره خرید رایگان، بهترین لپ تاپ سیم کارت خور بازار را به صورت آنلاین سفارش دهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.