0

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم؟

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم
بازدید 1119

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم ؟ گوشی های شیائومی همانند سایر گوشی از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است و برای بهتر کار کردن سخت افزار به یک سیستم عامل نیاز داریم که همیشه در حال بروز رسانی و اضافه شده قابلیت های جدید توسط کمپانی های تولید کننده گوشی افزوده میشود و با نام UPDATE یا اپدیت در اختیار شما قرار میگیرد. اما متاسفانه گوشی های شیائومی مانند POCO M3 و MI 9T هنگام بروز رسانی خاموش شدند و مشکلات زیادی از قسمت سخت افزار و نرم افزار وجود داشت .

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم
آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم

چه گوشی‌هایی را آپدیت نکنیم؟

حتما با خواندن مطلب بالا به این فکر میکنید که (( آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم ؟)) در جواب این سوال باید گفت اگر از گوشی های POCO M3 ،MI 9T و یا ردمی نوت 8 استفاده میکنید به هیچ عنوان این گوشی های هوشمند شیائومی را بروز رسانی نکنید. در صورتی که بروز رسانی و یا اپدیت کنید دچار خراب شدن بخش سخت افزاری و بصورت دائمی گوشی شما خاموش خواهد شد.

مزایا و معایب آپدیت گوشی

بصورت کلی آپدیت کردن گوشی مزایا بیشتری دارد اما.. در ادامه همراه باشید تا معایب آپدیت گوشی را بررسی کنیم . بیشتر بروز رسانی ها برای رفع یک مشکل امنیتی یا وجود داشتن باگ و.. انجام میشود. یا بعضی از بروز رسانی ها بصورت کلی قسمت UI را تغییر میدهند هر چند برای شاید بعضی از کاربران با تغییر بخش های رابط کاربری دلخوشی نداشته باشند و گاهی ممکن است به دلایل مختلف همچون باگ یا اشتباهات برنامه نویسی باعث شود که پردازنده گوشی شما سنگین تر شود در صورت اپدیت میتواند تا حد محسوسی بار سنگین پردازنده کم و کاهش یابد. پس حتما قبل از آپدیت از روی قسمت تنظیمات گوشی، سخت‌افزار گوشی خود را با آپدیت مورد نظر خود چک کنید تا مطمئن شوید که این آپدیت برای شما مناسب است یا نه؟

بصورت کلی سعی کنید بعد از یکی دو هفته از انتشار نسخه جدید گوشی خود را بروز رسانی کنید تا شما دچار مشکل نشوید همچنین بعضی از بروز رسانی ها همانند گوشی های شیائومی ممکن است گوشی شما هیچوقت روشن نشود.

مزایای آپدیت گوشی شیائومی:

  • بهبود پیدا کردن عملکرد و سرعت گوشی
  • رفع اشکالات و باگ ها ، و بهبود امنیت گوشی
  • برخورداری از ویژگی‌های جدیدی ، بهبود سیستم عامل

معایب آپدیت گوشی شیائومی:

  • عدم همگام سازی ورژن جدید با سخت‌افزار گوشی هوشمند
  • کاهش سرعت گوشی به علت قدیمی بودن سخت‌افزار
  • در برخی از مواقع این آپدیت ها فقط حجم اینترنت شما را مصرف میکنند و عملا هیچ تغییر در گوشی شما رخ نمیدهد(البته بعضی از بروز رسانی ها امنیتی، رفع باگ و .. هستند که نمیتوان مشاهده کرد.)

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم؟

بله باید گوشی شیائومی را آپدیت کنید اگر همیشه خبر های گوشی های مختلف را جویا شوید و قبل از بروز رسانی در گوگل جستجو کنید که مشکلی در اپدیت کردن مدل گوشی شما وجود نداشته باشد به عنوان مثال poco m3 و mi 9t که بعد از بروز رسانی مشکل سخت افزاری رخ می دهد که این مورد نه تنها مفید نیست بلکه به ضرر شما منجر میشود و باید چندین میلیون هزینه گوشی خود کرده و گوشی جدید تهیه کنید.

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم
آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم

همچنین شما میتوانید از سایت لیوزا تلویزیون هوشمند شیائومی را با تخفیف 45 درصدی تهیه کنید .

مشکلات آپدیت جدید گوشی های شیائومی چیست؟

مشکلات سخت افزاری و یا حتی خاموش شدن و روشن نشدن دستگاه به وجود می آید.

رابط کاربری miui 13 برای کدام گوشی‌ها منتشر می‌شود؟

شیائومی یک لیست از گوشی‌های شیائومی ، پوکو و ردمی که آپدیت miui 13 برای آنها ارائه می‌شود را مننتشر کرده که اکثر گوشی‌های یکی دو سال اخیر این برند در جزو آنها قرار دارند.

تاریخ انتشار نسخه miui 13 چه زمانی است؟

این نسخه در مارچ ۲۰۲۲ به صورت جهانی منتشر شود. (تاریخ انتشار آپدیت برای گوشی‌های ردمی و پوکو هم هست)

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *