0

محکم ترین قاب گوشی باید چه ویژگی های داشته باشد؟

محکم ترین قاب گوشی
بازدید 2079

محکم ترین قاب گوشی باید چه ویژگی های داشته باشد؟ این سوالیت که امروز میخواهیم بررسی کنیم .قاب و کاور گوشی سامسونگ و سایر برندها که کاور گوشی را بیشتر کاربران برای تزئینی بودن استفاده میکنند البته افرادی هم هستند که گوشی موبایل خود دائما از دستشان می افتد و به دنبال محکم ترین قاب گوشی هستند که از گوشی خود محافظت کنند. هنگام خرید قاب گوشی باید دقت بیشتری داشته باشید چرا که قاب های تقلبی زیادی وجود دارد که نه تنها از گوشی شما محافظت نمیکنند بلکه خود قاب دلیل اصلی ضربه دیدن گوشی شما میشود. در ادامه با لیوزا مگ همراه ما باشید.

همچنین اگر قصد خرید کاور گوشی برای سامسونگ هستید مقاله ما درباره ” راهنمای خرید بهترین کاور گوشی سامسونگ ” را بخوانید.

اصلی‌ترین معیارهای خرید قاب گوشی

معیار های زیادی در انتخاب قاب و کاور گوشی هست که بعضی از کاربران همانطور که گفتیم به دلیل زیبایی قاب گوشی خریداری میکنند و کسانی همانند شما که به دنبال کاور و قاب گوشی ضد ضربه هستند و جنس قاب گوشی اهمیت زیادی برایشان دارد.

طراحی استاندارد

محکم ترین قاب گوشی باید طراحی استانداردی هم داشته باشد و از لحاظ وزن ، باید طوری باشد که خستگی در مدت طولانی استفاده از گوشی نکنید و بصورت کلی سبک باشد همچنین این قاب ها باید کناره ها را پوشش دهند بنابراین محکم ترین قاب گوشی باید سبک و از اطراف گوشی محافظت کنند. در ادامه چندین نوع از محکم ترین قاب گوشی برای شما معرفی خواهیم کرد.

قاب ضربه‌گیر یا بامپر

قاب ضربه گیر یا بامپر نوعی از قاب ها هستند که طرافداران زیادی داشته و بسیار محبوب میباشد این قاب های در کنار سبک وزن بودن پشت گوشی هم به صورت شیشه ای و بی رنگ هستند البته اشتباه نکنید این قاب ها درصد محافظت کمتری دارند اما جذاب هستند.

قاب ضربه‌گیر یا بامپر
قاب ضربه‌گیر یا بامپر

کاور گوشی ترکیبی

به تازگی کاور های گوشی ترکیبی یا هیبریدی ساخته و تولید میشود که اگر به دنبال یه قاب محکم و زیبا هستید این قاب ها میتواند برای شما مفید باشد این قاب های بسیار با کیفیت و درجه یک هستند چرا که به صورت دو لایه با روکش پلی کربن مقاوم داخلی هستند بسته به برند؛ این کاورهای گوشی می توانند با نگهدارنده هم عرضه شوند.

مزایا

  • راحتی در دست
  • تنوع رنگی زیاد
  • ضد ضربه
  • ماندگاری بالا
  • محافظت عالی
محکم ترین قاب گوشی
محکم ترین قاب گوشی

گارد ضد ضربه مدل Nillkin Frosted

روکش مات گارد ضد ضربه نیلکین فراستد یکی از محکم ترین قاب گوشی ضد ضربه بوده که با تزریث PC ساخته شده است این کارو و قاب به خوبی به گوشی شما میچسبد و لبه های صفحه نمایش را در بالا در بر میگیرند. به دلیل رنگ آمیزی مات و ضدگردوغبار ظاهر عالی ایجاد میکند قاب ضد ضربه Nillkin frosted کاملا سفت‌وسخت است که می‌تواند محافظی عالی و همه‌جانبه را برای گوشی باشد.

گارد ضد ضربه مدل Nillkin Frosted
گارد ضد ضربه مدل Nillkin Frosted

قاب ضد ضربه مدل king Power

قاب ضد ضربه مدل کینگ پاور ظاهر و طراحی زیبایی دارد و افردا روجیه هیجانی می بخشد همانطور که از اسم این قاب گوشی مشخص است موبایل شما را همانند پادشاه سرسخت میکند گارد مدل کینگ پاور از مواد PU و TPU تولید و ساخته شده است. این نوع پلیمر پلاستیکی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد در ساخت قطعات داخلی اتومبیل نیز کاربرد دارد.

قاب ضد ضربه مدل king Power
قاب ضد ضربه مدل king Power

ما در لیوزا بهترین کاور گوشی سامسونگ را برای شما بصورت لیست قرار دادیم که از طریق دکمه زیر میتوانید به دنیای از کاور های سامسونگ دسترسی داشته باشید.

فرق کاور با قاب گوشی چیست؟

قاب و کاور در حقیقت یکی است و تفاوتی بین آن ها نیست تنها نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید محکم بودن یا به عبارتی امنیت فیزیکی در برابر ضربه میباشد.

قاب گوشی را از کجا بخریم؟

شما میتوانید قاب و کاور گوشی را از سایت لیوزا خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *